سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
شورای تبلیغ بوشهر

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به تصمیم راه اندازی مرکز پاسخ به شبهات در استان، گفت: در شرایط کنونی که دشمنان با ایجاد شبهات سعی بر انحراف افکار عمومی دارند، ضرورت راه اندازی مرکز جامع پاسخ به شبهات بیش از پیش احساس می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری صبح امروز در جلسه شورای تبلیغ مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر با اشاره به اهمیت فعالیت های تبلیغی، بر ضرورت استمرار تشکیل جلسات شورای تبلیغ تاکید کرد و گفت: این جلسات می تواند بر کیفیت بخشی تبلیغ طلاب و روحانیون متناسب با زمان کمک کند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر خواستار تهیه بانک اطلاعاتی از مبلغان و روحانیون در بوشهر شد و گفت: ساماندهی این بانک اطلاعاتی می تواند به ما کمک کند تا تخصص ها را شناسایی کرده و اگر کمبودی وجود داشته باشد با برنامه ریزی مدون در صدد جبران آن باشیم.

وی با اشاره به تصمیم راه اندازی مرکز جامع پاسخ به شبهات در استان گفت: در شرایط کنونی که دشمنان اسلام با ایجاد شبهات فراوان در جامعه سعی بر انحراف افکار عمومی به ویژه در مسائل اعتقادی دارند، بنابراین ضرورت راه اندازی مرکز جامع پاسخ به شبهات بیش از پیش احساس می شود و حوزه علمیه می تواند با راه اندازی این مرکز قدم موثری در راستا بردارد.

حجت الاسلام علی آذرشب نیز در این جلسه با اشاره به آماری از طلاب معمم مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر، گفت: در حال حاضر حدود ۷۰ طلبه معمم و تقریبا ۴۰ نفر طلبه مبلغ در مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر از تهیه بانک اطلاعاتی تبلیغی مدرسه خبر داد و گفت: این بانک اطلاعاتی توسط معاونت تبلیغ مدرسه در حال تدوین و طراحی است و اکنون نیز در مرحله جمع آوری اطلاعات طلاب و روحانیون مدرسه هستیم تا از این طریق با شناسایی ظرفیت و توانایی طلاب، در زمان ها و برنامه های مختلف متناسب با توان آنها از ظرفیتی که دارند استفاده شود.

حجت الاسلام وحید کوشکدار، رابط تبلیغی مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر با اشاره به فعالیت های تبلیغی انجام شده، گفت: اساسنامه شورای تبلیغ متناسب با نیاز مدرسه بومی سازی شده است.

وی بازدید از مساجد شهر را از دیگر فعالیت ها عنوان کرد.

گفتنی است، در این جلسه اعضای شورای تبلیغ مدرسه به بیان پیشنهادات و نقطه نظرات خود پیرامون کیفیت بخشی به مسئله تبلیغ پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha